söndagens

Tid upp: inte förrän 5,45 ringde klockan + att det nu är vintertid så känns helt ok, tyvärr tyckte A att vi skulle gå upp mycket tidigare änså...
Frukost: Te och ostfralla
Humör: på topp =)
Gjort: inte mycket......
Träningsplaner: på måndag....
Dagens ATT GÖRA: jobba sen ta det lugnt( säger jag nu men finns stor "risk" att det blir full fart i kväll också;)
Ser på: skärmen ;)
Lyssnar på: A som berättar vad som händer på TV
Läser:  Börja på en ny ljudbok igår, om jag minns rätt så heter den Saffranshjärtan av johan bonnier
Bästa: i morgon är jag ledig = hoppas få sova längre än 4,45....
Sämsta:  Inget sånt, så skönt =)
Barn: A ser på tv, Dottern sover och Stora sonen sitter nog vid datorn, han va såå pigg när han kom hem från tidningsturen att sova va inte att tänka på ;) 
Väder; Dissigt och 8 grader varmt =)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Humör=topp..DET låter bra;)!



Vad roligt att du är med i min tävling om den lyxiga goodiebagen som bla. innehåller den ursöta partyväskan från Friis & Co!



Kram & Good Luck!

2010-10-31 @ 08:19:23
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0