städdag....

Bröllopet i söndags va så där härligt som jag trodde det skulle bli. Jag grät en skvätt i kyrkan för det va så vackert. Hmm undrar om det bara är jag som är sån? Jag gråter lätt en skvätt på skolavlutningar och sånt också när det sjungs sommarvisor, ja för att inte tala om vid dop  eller när Dottern sjunger med kören. Hmm en riktigt lipsill är jag ;)  Men det bjuder jag på.

Festen efteråt va trevlig, kul att träffa en massa folk som man ofta bara hört talas om. Och andra man träffar allt för sällan. Maten va god men det är massor kvar som vi fått hem en del av, det tackar vi för. Kommer inte att behöva göra mat idag heller ;)

Blev inte så jätte sent men gårdagen va en riktig slödag. Vilket vi unna oss utan dåligt samvete =)  Jag passa på att stryka jättehögen när vi såg på tv. Det va det enda som blev gjort på hela dagen.

På kvällen åkte vi till syrran som fyllde år. Hade bara haft bröllopet i huvudet så hade ingen present :(  Vi åkte runt till olika affärer innan vi åkte hem till henne men i samhället hon bor stängde dom tydligen innan 17,30. Surt för oss men säkert skönt för dom som jobbar. Tur att Ica har öppet längre ;)

Planerna för dagen är storstäd. Dammsuga och torka golv tror jag det va länge sen "någon" gjorde. Svårt att komma i gång men när det väl är gjort kommer jag känna mig nöjd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0