torsdag = pannkakor

Torsdag och jag är äntligen ledig, 10 arbetsdagar på rad sätter sina spår, trots att jag inte jobbat så långa dagar dom sista dagarna.

Idag har vi tagit det lugnt A och jag, börja med sovmorgon, gick inte upp förrän 8,15 ( hade förstås varit vaken tidigare men skönt att få ligga kvar). Har inte så många planer för dagen, tänker försöka hinna ifatt lite. Ska dock åka och hjälpa svägerskan duka till bröllopet. Annars tror jag att jag ska försöka ta lite kort och lägga upp lite annonser på tradera. Vädret är annars väldigt grått och regnigt här idag så det kanske blir svårt att få till några bra kort.

Nu är det dax att fixa lite lunch tror jag ska göra tunnpannkakor, såna gör jag så sällan blir mest ungspannkaka här hemma, så man slipper stå vid spisen hela dagen =)  Pannkakor till fem personer tar ett tag att grädda ;) Men nu är det ju bara jag, A och Stora sonen hemma så då blir det inte lika många.

 Bild lånat från nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0