Typiskt :(

Typiskt! I första äffaren fanns det EN jacka kvar, en vit....I nästa fanns det några vita jackor i för små storlekar för mig :(  Fråga om dom visste hur det såg ut i stans tredje affär, jo det fanns vita........Så det blev ingen jacka för min del. Men jag tror nog jag ska leta upp den på nätet och köpa så. Jag vet ju vilken storlek och vilken färg jag vill ha =)

For runt på stan innan jag kunde åka hem. Väl hemma hade Sambon fixat lite mat och sen somna jag på soffan en stund, skönt. Nu sitter vi i soffan med lite gott att äta och dricka =)

Update; Kollar runt på nätet men tyvärr kostar jackan 500kr mer där och ibland  även frakt :(  Nu blev jag lite snål.....kollar efter en annan jacka idag efter jobbet. Hoppas jag hittar någon snygg och till ett pris som jag tycker är ok.

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Hoppas du har en fin helg!

2010-10-30 @ 22:54:15
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0