det är mycke nu...

Hmm trodde att jag skulle få tid att sitta här åtminstonne en liten stund idag men nej inte då. Har inte ens hunnit varit iväg och tränat :(  Har till och mes bestämt mig för att hoppa över torsdagspasset (trots att det är roligast)  för att jag har för mycket för mig :(

Nu är det dax för sängen. Trodde att jag skulle få sovmorgon i morse men inte då A tyckte att 6,20 va en lagom tid att gå upp.....

I morgon står först fönstertvätt på "schemat" en en tur till Thun´s för lite shopping =) Önskar lite nya kläder till bröllopet som vi ska på om 14 dagar. Har dock kommit på att det är lönefredag så risken är nog stor att vi inte är ensamma....såg till och med att dom annonserat att dom har rea så nej ensamma blir vi inte....

Sen hoppas jag det blir en lång fredagskväll i soffan =) Längar till att krypa upp under filten och se något bra på tv;n. Bara få mysa med mina nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0