en helt vanlig torsdag....

Känner mig lite hängig, håller på att bli förkyld tror jag :(  Det har jag inte tid med...Sambon fyller år i morgon, jobbar i helgen och fluortant i nästa vecka. Nej det får bli att kurera sig med en massa c-vitaminer. Någon annan som har något bra tips?

Hade massor att göra på jobbet idag eftersom jag inte varit där tidigare i veckan (har ju varit fluortant). Hoppas jag hann med det mesta för i morgon har jag redan lite inplanerat. Ska sluta 2 timmar tidigare för att komma hem och fira Sambon lite extra ;)

Efter jag hämtat A på dagis så har det varit en massa plockande och grejsande. Men Sambon får ta lite städning i morgon innan "gästerna" kommer. Är nog bara dom närmaste famlijen som kommer. Några är uppe i Rättvik på markand annan på firmafest.

Det är dessa stövletter som Dottern köpte förra veckan. Esprit 499kr på Thuns. Lite stora men om jag "måste" kan jag låna dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0