arga snickaren

Känner mig bättre till mods, tackvare några gulliga arbetskamrater så är jag på "banan" igen =)

Fick dock reda på att vi ska på planeringsdagar i mitten av november på mina lediga dagar, känns väl så där när man som mig jobbar lite för mycket just nu. Hade behövt få vara ledig då tror jag. Men lappen om julledigheten hade kommit fram så jag passa på att önska långledigt =)  Med lite tur så kanske jag blir ledig 3 veckor kring jul/nyår. Hoppas hoppas...

Till middagen blev det en burk kött soppa och bröd. Snabbare änså kunde det nog inte bli ;)  Och gott va det !

A och jag har haft en mysig kväll tillsammans. Varit ute en stund och plocka varsit (litet) äpple från vårat äppelträd =)

Sitter nu och tittar på Arga snickaren. Undrar om vi inte ska anmäla oss ....Tror ibland att vi skulle behöva det....men nej....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag undrar hur det gick för dig med Mary Kay

Jag tänker börja snart

Om du vill får du gärna komma med på makeup visning på Måndag här i uppsala

2010-09-09 @ 10:03:10
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0