måndagmorgon

Morrn morrn. Idag har jag sovmorgon, en sån där lagom lång ;)  Ca 1 timme =)  Härligt! Idag är jag fluortant =)  Blir också en kort dag =) Låter inte så tokigt enligt mig ;)

Hoppas även hinna med en lite promenad, trots att det blåser ute. Men tror att det kommer bli en frisk och skön promenad.

Ikväll står det Zumba på schemat =)  Men ska hinna baka lite kakor innan. Sambon fyller år på fredag och då vill jag ha lite kakor hemma =) Har inte frågat om han har några önskemål om kaksorter men tror han vill ha Kolakakor då dessa är en favorit ;) Så börjar nog med dom idag.


Kommentarer
Postat av: Uttan

Ja nu är det friska härliga promenader man kan göra.Kände i går att Jag skulle behövt pannband för det blåste kallt om öronen.

Naturligtvis så hittar jag inget av de tre pannbanden som jag hade i våras....man kan ju undra.



Kakor....ja de hör till våra favoriter också Kolakakorna. Jag har tomt i frysen här så Jag skulle nog behöva baka nån dag.Men inspirationen är liksom inte där....



Kramar!

2010-09-27 @ 10:17:56
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/h
Postat av: Amanda

Vad skönt med lite sovmorgon! Det behöver man ibland. :)



Så kul med Zumba ikväll! Det är något jag velat testa länge men som ännu inte blivit av. Komemr liksom alltid något emellan.

2010-09-27 @ 16:24:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0