Mora Träsk

A och jag hade en bra dag igår. Hann med några saker på listan men inte allt....hmm men dom står kvar så hoppas få några gjorda idag innan jag fyller på listan med helggöra....

Vi va iväg igår kväll till en kompis på fika och lite tv-tittande. Fredag= Doobidoo =)  A somna i soffan, det va nog första gången han gjorde det. Så vi satt kvar och såg på den svenska filmen Offside. Bra trots att det va en massa fotboll ;)  Vi är ju mera intresserade av motorsport ;)

Ser ut att bli en fin dag även i dag. Tvättar för fullt och tror att någon gång ska det väl bli tomt i tvätttunnan, men inte då...Men såna här dagar när man kan hänga ut tvätten och den torkar rätt så snabb gör det inte så mycket. Vare blir det i vinter när den ska hängas inne. Vi har ju det lite trångt....

Idag tror jag det blir en sväng för att titta på A;s stora favoriter Mora Träsk. Som spelar och sjunger i grannbyn. Vi har tittat och lyssnat på dom en gång tidigare men då va A i minsta laget. Tror att han kommer att rocka loss idag =)
 
I kväll tror jag det blir en mysdag i soffan här hemma ♥ 


Mora Träsk bild lånad från nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0