onsdag

God morgon vänner, eller åtminstonne nästan. För här hemma fick jag sovmorgon idag. Vi gick inte upp förrän 7,45  lite i senaste laget idag då förstås ;)  Men nu är det full fart hoppas vara klar om 40 min ( oj hur ska det gå....) för då är det dax att åka och jobba. Hade tänkt in till apoteket innan också för att bla köpa fluortabletter till A.

Gårdagen bestod för min del mest av att prova kläder fram och tillbaka. Fattar inte att det kan vara så svårt att packa en resväska för några dagar, men tror det är felet hade det varit längre tid så hade min hög inte varit större. NU "måste" jag ha med det och det bara för att det kanske blir så eller så...Ja ni fattar ;)  Mitt största problem nu är att mina favorit jeans "måste" ha krympt eller så över sommaren :(  Jag får inte riktigt plats i dom, hmm.  För tyvärr ser det ut att bli dåligt väder där i Italien där vi ska vara helgen. Och vi ska ut och "vandra" så det passar sig inte med vilka kläder som helst. Som tur är har jag snygga regnkläder i allafall =)

Idag är det eftermiddagspass på jobbet och som vanligt känns det inge kul. Nu har A varit så trött på kvällarna ett tag så han lär sova när jag kommer hem :(  Det som är kul att idag har jag egna patienter =)


Update;  Just kollat vädret i Riva del Garda som vi ska till ser ut att ha blivit bättre väder =)  Nu är det 18-20 grader och sol bakom ett moln. Vi kanske slipper regn, tjoho =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Rätt gissat

Håll tummarna nu att det går bra

2010-09-15 @ 15:50:12
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0