september

September...ja nu ÄR det höst. Och idag känns det verkligen som höst ute också. Grått och ruggigt :( Hade jag haft en ledig dag och varit hemma så hade jag önskat att få sitta uppkrypen under filten med en massa tända ljus. Men jag är inte ledig idag har bara "sovmorgon", börjar 10,30 Gick upp vid kl7 men har än så länge bara "glidigt" runt ;) Snart dax att kliva in i duschen och få llite fart. Har iallafall hunit pratat och ätiti frukost med mina barn.

Dottern ska sova hos mormor i natt så henne träffar jag inte förrän i morgon kväll. Och Stora sonen hinner jag bara sig godnatt åt i kväll när jag kommer hem. Han kör ju ut tidningar på morgonen går upp vid kl3 så han lägger sig tidigt =)

Idag har A gruppbilds fotografering i skolan. Så hoppas det inte börjar regna för dom tar kortet ute. Han har en ny tröja som farmor stickat åt honom på sig. Trodde jag skulle hinna ta en bild och visa snyggingen innan han åkte men icke :(  Men med lite tur så är den ren så jag kan ta en bild i kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0