slödag =)

A rock inte loss igår utan blev rätt så blyg när dom som vi tittar på tv;n hemma va där mitt framför oss. Men tordes i allafall gå fram och få en autograf =)  Den hade han med sig hela dagens sen igår.

På kvällen hade jag och Sambon mys kväll i soffan med en massa tända ljus. Sen att han låg och såg på speedway och jag satt vid datorn i soffan spelar inte så stor roll. Vi hade mys i allafall ;)

I morse fick vi en liten sovmorgon av A. Slåg sen på tv;n i sovrummet så kunde vil ligga kvar en stund till och slöa innan vi gick upp.

I dag är alla här hemma lite slöa. Stora sonen försov sig till och med trots att han hade gått och lagt sig lika tidigt som vanligt. Alla håller på att små pysslar, jag tvättar bla som vanligt, Sambon klipper gräset, Stora sonen bakar något nytt. Ska bli spännande och se vad det bllir =)  Dottern och A är ute och hoppar på studsmattan. Jag har plockat lite med A;s ärvda kläder och hittat många fina ute tröjor som ska märkas innan dagis.

Middagen idag är redan planerad, ovanligt men skönt. Det blir cowboy gryta, om ni vill ha ett gott vintips till så kolla in länken där står ett gott vin som jag blivit tipsad om tidigare av Petra.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack för både recept å vintips :-) Ha en mysig kväll <3

2010-09-12 @ 20:52:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0