tisdagsmorgon....

Tisdagsmorgon....huu så trött jag är...men idag är det jobb som gäller så nu är det bara att börja bli pigg ;) 

I går kväll så va Dottern och jag på Zumba, känns att det nu va 3;e gången för det går bättre och bättre =)  Har till och med lite träningsvärk i dag.

I kväll ska jag till syrran på Mary Kay visning. Få se om det blir något köp? Någon som har något att rekommendera? Har ju visserligen använt MK;s produkter i ungefär 1,5 år nu så hat ju hittat några favoriter men ibland kan man behöva få lite tips så man inte snöar in på samma saker hela tiden. Ja nu kommer säkert försäljaren ha en massa braatthatips men alltid kul att få från någon annan.

  Idag blir det en bild på höstllöv. Lönnlöven på trädet vid jobbet börjar se ut så här nu =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Nämen så kul

Jag gillar alla produkter men en stor favorit är deras foundation och rengöringen satin lips satin hands mm Har du sett att det kommer in jättesnygga naglack snart

Vilka är din favorit

2010-09-22 @ 08:29:14
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0