tråkonsdag....

Nu är dagen snart slut så även jag.....Första dagen av åtta på raken är nu avklarad. Ska jobba liiite mera nu under hösten, 2 dagar i månaden ;)  Tyvärr har schemat blivit så att en gång i månaden jobbar jag då 8 dagar på rad :(  Fördelen är att jag kommer att vara med på fler jobbmöten utan att behöva åka på min lediga dag.

Har inte hunnit gjort så mycket idag förrutom jobbat. Det är det sämsta med att jobba eftermiddag får inget gjort här hemma :(   Förresten det finns en sak som är sämre....hinner oftast inte träffa A innan han somnar, men i dag smet jag ca10 min innan och då va han vaken =)  Jag hade turen och fick natta honom =)

Har sen bara suttit i soffan och slötittat på tv och läst några bloggar. Men nu är det snart dax att tvätta av mig och borsta tänderna och sova söt ;)  i några timmar innan klockan ringer 4,45.....



Bild från stugan för att få något roligt att tänka på här i höstmörkret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0