trisslott

Någon mer än jag som fortfarande hoppas på den stora vinsten ?  Om jag skulle ha den stor turen och få en stor vinst då skulle jag nog ta med mig Sambon och resa, bara han och jag. Tror vi behöver det....Självklart skulle jag resa med hela familjen också =)  Betala av lite skulder. Kanske se till att Sambon och jag inte skulle behöva jobba så mycket borta, både han och jag trivs bra med att fixa hemma. Sambon skulle trivas mycket bra med att jobba i skogen vet jag. 

Så ser nog det förmodligen se ut för många tror jag. Resa, betala skulder och jobba mindre tror jag det är många som skulle göra om man har turen och vinner stora pengar.




Om du liksom jag skulle vilja  en trisslott så gå in på sidan www.skraplotter.com  och titta hur du ska göra för att få en lott =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Om jag vann hade jag också använt pengarna till en resa med gubben och dottern

2010-09-15 @ 09:15:02
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0