lördagsmorgon funderingar.....

Här hemma har vi mysdag idag också :)  A och jag sitter och ser på Pettson och Findus Tomtemaskinen som går på tv;n. (Har sett den massor med gånger. Jag gillar Pettson och Findus redan när mina stora barn va små, denna är från 2005).

Maken är och säljer julgranar med sin pappa, dom åkte redan före kl7 och väntas inte hem förrän vid 22. Lite tråkigt men alltid bra med lite extra pengar så här till jul ;)

Så det blev bara jag och mina "ungar" vid frukosten idag. Det kändes som det va länge sen så det va härligt. Stora sonen har jag inte sett till mycket denna vecka då han jobbar fm och sovit i sin nästan färdiga lägenhet. Igår kväll va Maken och han in till stan för att köpa bänkskiva till köket. Så efter jul så kommer dom fixa till den så spisen och diskhon kommer på plats. Sen så kommer han att kunna bo där på "riktigt" :)
 Och snö det har vi ingen så det får bli en tecknad snögubbe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0