ledig.....

LEDIG!  Härligt idag har A och jag ledigt, super skönt. Har egentligen har jag alldeleled för mycket att göra för att känna den rätta ledighets känslan men men gör så gått jag kan. Jobbar i helgen så det gäller att passa på att hinna så mycket som möjligt......

Har iallafall klätt på A tomteluva (eller han gjorde det själv förstås) och gått ut för att ta ett julkort. Hoppas hinna få iväg det i helgen så vi hinner skicka dom innan jul. ( Men har inte bestämmt kort att skicka ut som tackkort från bröllopet ännu och detva ju den 23/7 så ska nog inte vara för optimistiskt...)  Tror att jag fick några bra kort iallafall. Maken sa åt mig att inte ta så många kort så det blir svårt att välja, undra vad han menade med det ;)

Nu har A och jag gjort en saffransdeg som står på jäsning :)  Så ska hinna med en snabblunch medans. A äter pannkakor som blev kvar ifrån igår (svärmor hade gjort ett stooor lass som vi fick) och själv tänker jag ta en makrillmacka. Va på föreläsning igår där pratades det bla om D-vitamin brist så nu måste jag bli bättre på att äta fisk. (Nu är lax bästa fisken för D-vitamin men det "orkar" jag inte ställa mig och göra....)

 Bild på vår tomte förra Lucia.

Kommentarer
Postat av: business plan

All parents buy costumes for their children on holiday. They are like to wear them.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0