110116

Sitter nu och väntar (nja har lite mera fix att ta mig för innan...) på svärföräldrar och mina föräldrar som ska komma hit idag. Jag fyller senare i veckan men vi tänkte det skulle vara trevligt att hinna prata med så många som möjligt då så vi delar upp gästerna lite ;)

Här hemma regnar det :(  Tråkigt nu finns ju risken att det blir super halt på vägen....och inte vill jag att all snö ska regna bort heller. Men det är nog nu som det är som bäst att göra snögubbar men vi har inga planer på att gå ut ;) 
Såg att det "regna" in i Dottern fönster :(  Sambon gick ut och tog bort en bräda och där bara forsa det ut en massa vatten. Hoppas nu bara att vi inte redan fått en vattenskada......

Hmmm inte har det blivit några promenader med stavarna i helgen heller :(  Och inte heller har intagen blivit så bra.....och idag och senare i veckan blir det en massa gott fika....Har haft super tur för svärmor undra om jag ville ha lite kakor så Sambon va och hämta fyra sorter + bullar där i dag på förmiddagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0