måndag, idag har jag kollat ;)

Japp skrev visst att det va lördag i går och det va det ju inte inte....men i dag har jag kollat det ÄR måndag. Har blivit helt dagvill ;)  Men det är kanske det som är mening med att vara långledig =)  Kanske ska jobba extra på lördag annars är det nästa måndag som jag börjar jobba igen, skönt med ännu en hel vecka ledigt. Trivs på jobbet men vara hemma och bara vara är också väldigt skönt =)

Sambon har åkt till Stan för att handla datasaker för sina julklappspengar. Jag har hela tiden sagt att jag ska inte med....sparar  pengarna till jag ska ner till Göteborg i slutet på januari. Men idag när han åkte så hade jag ångrat mig.....hade gärna följt med och kollat lite på rean.....för vad ska jag klä på min när vi ska till Göteborg....;)

Ska strax ta tag i dagen och börja med att baka en sockerkaka och ta en liten sväng med dammsugaren. För idag kmmer svägerskan och en gemensam kompis hit på MaryKay visning =) Ska bli superkul. Dottern har lovat att ha lite koll på alla barnen som kommer med ;)

Igår gjorde A och jag fågelmat som också ska hängas ut. Det gick riktigt bra och va ett lagom pysselför honom och mig =) Hade först lite lite cocosfett men fyllde på igår kväll så nu ser dom ut att hålla ihop ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0