måndagslista

Så där nu måste jag komma igång med att göra måndagslistor igen. Man blir glad av att tänka till lite extra på vad som gör en glad =)

♥  Överst måste så klart Sambons överaskning....kan inte skriva i klartext ännu men hoppas jag snart kan berätta för er =)

♥  Mina älskade ungar. Stora sonen som idag börjar jobba på "riktigt", med fastarbete på en arbetsplats han önskat =) 

♥  A som inte behöver gå på fler kontroller på sjukhuset pga av ett "fel" som upptäcktes i magen.

♥  Att jag kommit igång med maryKay, hoppas att någon av dom som är med i dag eller morgon vill ha en ny visning med hennes vänner.

♥  Vi har mycket roligt som händer den här veckan framför oss. Träffa släkt och vänner.
 
♥ Ännu en vecka ledigt.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Gott Nytt 2011!



Vad roligt att du ville vara med i min tävling med fina vinster från L300 och TRESemmé!

Ikväll ca 19.30 kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg. Inom en snr framtid dykler en NY spännande tävling upp hos mig! Missa inte att kika in:)!



Kram

2011-01-03 @ 19:08:09
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: britta bloggar

Vilken bra lista!

2011-01-03 @ 22:25:02
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0