tidig tisdag....

Sent i säng ( i mina ögon i allafall) och upp tidigt är ingen bra kombination......

Super trött och ska sitta i reception och vara trevlig från klockan 7. Jaja det kommer att gå men lär vara mindre trevlig när jag kommer hem :(

Trevligt på mötet i går kväll, tyvärr inte så många men desto mera fick jag lära mig :)
Fick en utmaning av min SD så i kväll så är det bara att sätta igång :)

Annars har jag inte så mycket på agendan när jag kommer hem. Tvätta förstås....Stora sonen kom äntligen in med sin tvätt ( har bestämt för att inte hämta den inne hos honom) så nu är det mer än fullt i tvätt tunnan. Hade jag inte åkt bort på torsdag så hade jag väntat, men nu lär det vara propp fullt där ändå när jag kommer hem. Och ja tvätten är det ingen annan än jag som rör.....och tyvärr är det mitt eget "fel". släpper inte dit någon ;)
Annars så ska jag väl packa ner mera i väskan tills på torsdag. Tänker inte ta med en så stor väska så det lär att bli att prioretera, och det är inte det lättaste för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0