nästan hela veckan.....

Ojoj dagarna bara springer förbi....

I måndags på dagen hade jag svägerskan och en kompis här på MaryKay visning, super kul. Det går bättre och bättre för mig. Jag kan snart det mesta utantill men skönt att ändå ha pärmen bredvid så jag kan kolla lite i ;)
På kvällen va jag in till Stan där va det MaryKay möte. Vi träffades på restaurangen "Fame" där vi fick se en massa nyheter och äta gott =)

Tisdagen försvann i ett nafs med fix och trix. På kvällen tog Dottern och jag bilen till Stan och hälsa på hennes farmor och svärmor. Vi hade bestämt sen länge att jag skulle ha MaryKay klass hemma hos dom. Trevligt att träffas blir inte så ofta. Vi fick havrekex, mums.

Gårdagen spenderades hos Faster L, där det va släktträff. Mycket trevligt att träffas.

I dag har bara myst runt. Har börjat "klä av" granen, i år har den barrat från första dagen så nu är det verkligen dax att plocka bort. Annars brukar jag vara sån som håller ut till 20dag Knut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0