awards night

I måndags så va jag på min första Awards night med MaryKay. Vi hade super trevligt. Alla fick en välfyllt påse med lite smått och gott. Främst pennor och block så vi ska kunna boka och greja =)  Trot eller ej men jag vann ett fint pris för att jag jobbat bra det här kvartalet . Fick ett halsband och örhängen till. 3:e plats i Queen o f sales för våran Unit. Nu blev jag ännu mera tagad att jobba på med MaryKay. Har givit mig själv en utmaning om jag klarar den kan jag åka på seminariet i Göteborg i slutet av augusti.

På vanliga jobbet flyter det på som vanligt. Och samma här hemma. Det går lite framåt i bröllopsplaneringen men änså länge känns det som det är långt kvar och gått om tid....men jag vet hur det brukar bli.....

I morgon ska A och jag hälsa på syrran och kusinerna från småland som kom upp igår. Jag ska på kurs på em så passar på innan dagis. Både A och jag längtar ♥

Jobbar i helgen då jag bytt med en som skulle åka bort. Och kurs i morgon em så det blir en kort helg av min ivanliga fall långledighet. Tråkigt men hoppas få igen det en annan gång. Har pysslat lite varje kväll för att hinna med sånt jag annars brukar göra på långledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0