äntligen hemma

Vi han med bussen! Det kanske ni förstått eftersom jag inte skrivit på hela dagen ;)
Har haft så kul. Titta på så många djur fast lille A va nog mera intresserad av alla människor, får nog åka ut bland folk lite oftare ;)



Här tittar jag och A på vildsvinsbebisar.

 Vy över Stockholm från Skansen. Vi klara oss från regn även fast det nästan ser ut som det ska komma en skur och att dom skrev set på smhi.   Till bageriet gick vi inte där var det fullt hela tiden. Passa annars på att titta in hos krukmakaren och glasblåsaren. Det hade vi aldrig gjort förrut.

När vi kom tillbaka till Uppsala passa vi på att leta efter en skjorta till A som ska till fotografen på tisdag. Hitta en fin på HM. Jag hade tänkt mig en kortärmad men hitta ingen fin sån så det blev en med långa som jag kan vika upp. Köpte även ett par jeans till mig, ni kommer att förstå när ni ser dagens klädval.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh, har du fler bilder på vildsvinsbebisarna? :-)

2008-08-16 @ 23:27:32
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Smilla

Till Petra; Tyvärr inga där man ser dom bättre.

2008-08-16 @ 23:40:06
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0