hemma

Så va man hemma igen =) .
Tog en sväng inne på Willys innan jag åkte hem. Reaggefestival i Uppsala i helgen, det märktes på dom som handlade idag, inte bara barnfamiljer och studenter som det brukar.
Sambon bjöd på mackfika när jag kom hem. Nu väntar jag på att sonen (den stora alltså) ska fixa middagen. Vi bestämde igår att dom skulle göra middag fredag och lördagar(dom veckor dom är hemma). Så igår bjöds det på tacos av dottern och det idag blir det kyckling wok av sonen. Känns riktigt skönt att slippa faktisk, sen får vi väl se hur länge det varar innan dom "glömmer" bort våran överenskommelse ;)

 Nä nu ska jag nog lägga mig på sofflocket en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0