julkalendern

Stackars A har varit jätte snuvig i natt så han har haft det svårt att sova i natt. När vi skulle gå upp hade han äntligen somnat stackarn.
Han har varit hos farmor och farfar i dag. Varit lite hänging där också.

På jobbet har det varit som vanligt. Har i dag räknat ut att sambon ska jobba extra den 19-23, fem dagar allstå och jag ska jobba 8 dagar ( 26,27,28,1,5,6,7,9). Så inte kommer vi "nöta" på varann när dom flesta är lediga. Lite tråkigt =(  Hoppas det går bra ändå.

Mina stora barn (+sambon) har idag fått varsin choklad kalender. Barna blev glada trots att dom är stora. Fast hade säkert gått lika bra med en godispåse =) Fast då hade det säkert inte räckt till jul.
Har någon sett julkalendern på tv? Jag missade det :(  Fast jag gillar bäst dom som har mera med julen att göra. Självklart ske det vara massor med snö =)  Det jag har hört om kalendern så är det inte något sånt. Det va ju många år sen jag såg aktivt på julkalendern. När dom stora va små.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, en chokladkalender skulle jag vilja ha =)



Du är utmanad på min blogg, kolla här: http://egokick.blogspot.com/2008/12/8-saker.html



=)

2008-12-02 @ 15:19:18
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0