rådjur + utmaning

Hade inte tänkt tjata ut er med mina morgonpromenader, men såg ett rådjur på vägen idag och det kunde jag ju inte undan hålla er ;) Hann tyvärr inte få upp telefonen och ta något kort.
Hade inte tänkt hänga på Johanna på http://karleksallen.blogspot.com/  men har vägt mig i morse (det va evigheter sen och jag förstår varför) och mät mig där midjan borde vara ;(  Så mycket motion blir det inte men morgonpromenaderna SKA jag bara göra vad som än kommer ivägen. Jag får väl göra som Johanna skrivit tidigare, gå fortare, längre gör vagnen tyngre med vatten fyllda petflaskor osv. Sen är det ju maten. Hmm, det blir svårt det är ju så gott att äta. Kan ju försöka låta bli att småäta. Ja så blir det, inget småätande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0