lördagmorgon

Jobbdax igen. Så är uppe förre alla andra här hemma. Nä nu kom just stora sonen in.

Blåser massor här så jag har haft det svårt att sova i natt :(  Finns en del gråa moln på himlen, hoppas dom blåser bort ;)  Man skymtar faktiskt lite ljustblå himmel där bakom =)
Hoppas det inte blåser lika mycket i stan (där jag jobbar idag) för jag parkerar bilen en bit från stan och går sedan in. En promenad på ca 15 min i rask takt. Skönt när man suttit i bilen en timme men inte om det blåser....... Jag gör så eftersom vi aldrig vet när vi slutar och springa och lägga i nya parkeringspengar ligger inte för mig ;)

Gårdagen bjöd först på en massa bus och lek på öppna förskolan. Sedan vidare hem till mamma på födelsedagskalas. Vi hade det trevligt. Kom lite släkt som alltid är trevlit att träffa. Kom inte hem förrän det va dax för sängen för länge sen. Så är lite seg nu ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

mmm, här ser det helt underbart ut när man tittar ut, men fyy så kallt när man vbefinner sig därute! brrr, jag fryser ända in i benmärgen!



hoppas du haft en bra jobb dag, jag ska strax iväg jag med.. :(

2009-04-18 @ 13:22:06
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0