påskägg

Vilken härlig dag det varit i dag! Vilket väder, solen har strålat från en blå himmel och det har varit varmt =) Blir verkligen glad av solen.

Efter frukost tog jag stavarna och gick. Va tvungen att klä av mig fleccen det blev så varmt gick bara i t-shirt. När jag kom hem så va A och sambon ute och fixa lite. Jag klippte ner lavendeln, åh så gott det luktar. Sen tog vi stigen till svärföräldrarna, lagom geggig. Vi titta in i växthusen, växer så det knakar. Men man får vänta lite till innan penceérna blommar riktigt mycket, kanske efter helgen. A trivs så bra där så när vi skulle gå hem så ville inte han.... Vände sig om skakar på huvudet och stampar med fötterna...... Han är för go.

Sen en snabb dusch och så vidare hem till mina föräldrar på påskmiddag. Massor med god mat, känns bra att jag han gå en timme på förmiddagen.

Nu är det soffan framför tv;n som gäller :) Jag har plockat fram påskägget jag fick från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0