tussilgao

Blev inte alls någon datatid i dag alls :(
Börja med att ta en liten sovmorgon =) Ja fick ligga till halv åtta i allafall :)  Efter frukost tog jag stavarna på en sväng och lämna A hemma hos storasyskonen som har påsklov. Plockade undan lite efter resan.
Sen bar det av till ett kusinbarn till mig som fyllde 15 år igår men då va vi ju inte hemma. Där blev vi kvar längre än planerat. Fick en god soppa och en massa gott fika bröd.

Nu på kvällen har jag  varit till kyrkan där dotterns kör har haft ett uppträdande. ( Dom ska ha på två ställen till i kommunen nu i veckan). Självklart va dom duktiga och sjung bra ;) Dom är en musicalkör den här gången va temat påsken.

I morgon är det jobbdax igen, planerat att vara den sista på ett tag men som vanligt så har jag redan lovat jobba en massa. Blir så trött på mig själv:(



Här är tussilagon som jag såg på promenaden på förmiddagen. Äntligen har vi fått lite vår här uppe ;)  Inte så många hittade jag och eftersom det inte varit någon sol idag så va dom flesta inte utslagna.

Kommentarer
Postat av: Nina

åh, jag har spanat och spanat efter tussilago jag åxå, men jag har inte sett några än..



ett härligt vårtecken är det iaf! kram

2009-04-08 @ 13:51:18
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0