sista mammaledigheten....

Mmm så är det sista dagen.... Ska jobba extra i morgon, hur kunde jag lova det.... Så idag bara myser vi =)  Har just kommit hem från en cykeltur, som vanligt somnade A. Men vi svängde förbi A;s farmor och farfar och då vakna vi till ;)

Solen skiner men det blåser lite. Så jag tvättar för fullt. Gäller att passa på snart är det bara inne tvätthäng som gäller och då är det trångt ;)

Igår plocka jag fram lite "pyssel" som A kunde gregsa med när man va "tvungen" att hålla sig inne pga allt regnande. Han fick det när han fyllde år men jag har tyckt det varit för fint väder för att sitta inne och pyssla med det här. Han va duktig men när han ledsna tog jag över ;)  Tyckte det va jätte kul ,minns inte att jag gjorde det som barn. Vi diskutera detta "pyssel" på jobbet häromdagen och då fick jag höra att det till och med fanns såna här klubbar för vuxna. Men nej så sugen blev jag inte ;)  Jag ska ta en bild så får ni se sen.
Förresten medans jag duscha idag så passa A på att plocka fram det här, så vi fick ligga på golvet och plocka sen;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

=) visst är de härliga de små liven.. Vad skönt med en mysdag skulle jag också behöva! Har varit så fruktansvärt trött idag, nästa så det är jobbigt..



Pyssle är kanon för barn, försöker att göra den några dagar i veckan just med att sitta och pyssla med någonting..



Njut av sista dagen nu vännen..



Kramar om

2009-08-27 @ 15:26:26
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej...



åhhh så jobbigt jag skulle tycka det var... hjälp... sisa dagen.. ni gör helt RÄTT i att mysa och njuta idag..

KRAMAR

2009-08-27 @ 16:40:51
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0