tävlingsknas


Håller på att bli knasig ;)  Blir arg på mig själv för att jag är så dåålig på det här med datorer!!!!
Det är en toppen tävling hos Amanda där man ska kopiera bilderna och skriva ett inlägg. Och det går inte för mig trots att jag fått hjälp av både henne och av sambon.....

Men lovar att jag ska tipsa om den senare i kväll när jag fått hjälp av sambon när han kommit hem...(och inte genom telefonen och msn som tidigar)


BLÄÄ nu kan jag inte ens länka till Amanda..... men gå in på www.creyla.blogg.se   så hoppas jag ni hi


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Tack! Klart du får låna bilden :-) Ha en mysig kväll!

2009-08-24 @ 18:50:00
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0