söndag, måndag och tisdagmorgon

Inget skrivet på flera dagar.....Allt är bra, bara för mycket att göra =)  Men inte har jag kommit i fatt på min lista för det :( 

I söndags va vi på barnkalas, syrrans minsting fyller 7 idag men hade kalas i söndags som sagt. Trevligt att träffas så här före jul. En massa gott fika bröd och en tårta i form av en 7;a. Ett härligt snöväder hade vi, fast va lite orolig om jag skulle kunna åka hem så som det snöa.
Fick även ett sms från en arbetskamrat där det stod att en annan arbetskamrat hade fått en liten son i lördags =) En månad för tidigt men allt hade gått bra ♥

Gårdagen innebar jobb, ringa återbud till veckans patienter, pga av nybebis ;)  Dom flesta kunde vänta till i februari då vikarien börjar.

Hann även slå in en hel hög med julklappar på kvällen, skönt. Jag brukar annars vara en sån som slår in julklapparna när dom andra kollar på Kalles jul....inge kul. Det här känns mycket bättre om jag inte får mera tid förrän Kalle så har jag i allafall slagit in dom flesta. Hittat en massa fina julpapper på Lagerhuose, gillar mest ett brunt lite hårdare papper med pepparkaksgrisar på, så det blir många paket med det på.
Vi kommer att fira julafton två gånger, först själva julafton hos svärföräldrarna och sen en gång hos mamma och pappa lite senare, när syrran kommit upp från småland. Eftersom mina stora barn är hos deras pappa på julafton så kommer även dom få sina julklappar då.

Idag börjar både A och Dottern sin julledighet. Jag är ledig i dag men jobbar em i morgon men då ska A vara hemma. A hade med sig en varsin påse med chokladpraliner till dagisfröknarna igår.
Tror att vi kommer att åka och leta lite flera julklappar idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är det mycket att hinna med nu till julen, bloggen känns lite stressande ibland. Hoppas att du har läget under kontroll. Visst är det härligt med all snö vi har fått? Jag bara myser. Men lite väl kallt kanske det är, om man ska klaga på någonting. :)

Kram kram!

2009-12-22 @ 08:41:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

ja, det är köriga dagar nu :)



du har en utmärkelse att hämta hos mig! kram

2009-12-22 @ 21:22:57
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0