måndag

Oj sån rolig måndag vi haft =)

Börja med Öppna förskolan i församlingshemmet, idag kom det några nya alltid lika roligt med lite nytt folk.

Sen åkte vi hem till svägerskan och kusinerna och grilla korv =) Och sedan gick vi in på en lång fika ;) Och en massa bus förstås.

Hem och fixa lite mat och nu bär det av till afroaerbicen ska bli så kul:)  Idag har jag lyckas få med mig dottern, tycker hon behöver röra på sig lite sen hon sluta rida så gör hon ingenting (med kroppen i allafall, hon går ju på kör förstås). Hon är lite sugen på att prova yogan fast det är ju på torsdagar när hon har kören, men nästa vecka så har dom sportlov så då kanske hon följer med =) Sen ska jag försöka få med stora sonen på team power för han har ingen gympa i skolan längre..... Och han sitter alldeles för mycket framför datorn om man frågar mig ;)

Vi har också hunnit med ett mysigt bad med A så nu går han runt i badrock och ser så gosig ut ;)

Nä nu måste jag gå och byta om innan dom kommer och hämtar oss för avfärd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0