föedelsedagspresenter

Måste börja med att tacka för alla hälsningar på min föedelsedag!

När man blivit så gammal som mig så behöver man egentligen inte fylla så ofta som en gång om året ;) Har oftast inga problem med min ålder och när jag har det så brukar jag tänka på att hellre lite "gammal" än alternativet (=död och begraven)

Mamma hade stickat ett par jättefina lite tunnare raggsockor till mig. Visst är dom fina ?  Dottern fick liknande fast i blått i julklapp så då passa jag på att önska mig ett par också ;) Av mamma och pappa fick jag även lite köksgregor bla två såna här underlägg  Dom är något slags filttyg, tror jag. Fick även pengar att köpa kläder för......Fick också en orkide  av mamma och pappa, så nu har jag två nya som blommar massor.
Av kompisarna fick jag lite av varje, bla prenumeration på tidningen MåBra , boken Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson  Lovar komma med en bokrecention när jag läst ut den. Det va länge sen jag läste en "riktig" bok och inte "bara" lyssna som jag gjort dom senaste åren.  Mera blommor förstås, tulpaner är det ju säsong för =) och denna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag sagt grattis??

annars gör jag det nu i efterskott

2009-01-20 @ 16:59:56
Postat av: Att ha det gott

Det var jag det

2009-01-20 @ 17:00:21
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Grattis grattis! :) Den där boken fick jag i julklapp och läste ut den förra veckan. Riktigt bra!!! Hoppas att du också gillar den.

Kram kram!

2009-01-20 @ 17:11:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Vilka fina presenter! Gillar speciellt raggsockorna, finaste färgerna och ser så mysiga ut!

Kram

2009-01-20 @ 17:42:40
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0