topp hälsa

Kommit hem efter en sväng till bussen med dottern. Hon ska åka till stan med några kompisar. A och jag passa på att köpa en av dom sakerna hon önskat sig i present när hon fyller år =)  Fanns inte i den färg jag tänkt men hoppas hon blir nöjd ändå ;)  Annars tar jag den =)  För min har jag haft i många år och när jag köpte min fanns det bar genomskinliga. Om ni blev nyfikna får ni vänta tills månaden börjar närma sig sitt slut för det kan hända att dottern läser och då kan jag ju inte skriva va det är =)

I brevlådan när jag kom hem låg nya nummret av ToppHälsa  , har tagit en kort prenumeration på tre nummer, ni vet en sån där när man får något bra, vad minns jag inte ens nu......Har bara hunnit läst en! av dessa,lär nog inte "hinna" ta den här ur plasten heller på ett tag. Eller hinner och hinner det är väl en prioreterings fråga. Läsa en tidning är något jag gärna skulle vilja men har ju en tendens att hamna här framför datorn istället ;)



Men visst låter den inbjudande ; bränn fett ( vem önskar inte någon mirakelkur på det ;) , urgoda recept på smoothies och att få ett självsäkrare jag är väl inte heller fel =)

Kommentarer
Postat av: Nina

det där känner jag igen, jag brukar hoppa på erbjudanden från Amelia, och när ett nytt nr. dimper ner i lådan så ligger den andra kvar på köksbordet i sin plast! ler



fast just hälso tidningar avverkar jag på löpande band, Må bra, topp hälsa, hälsobilgorna från kvällstidningarna.. I hopp om att jag till slut ska kunna hålla motivationen vid liv! det går sådär, men nu börjar jag känna mig tokladdad igen, så nu tar vi nya tag, nu eller aldrig!

2009-07-07 @ 18:01:07
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är sämst på att läsa tidningar - desto bättre är jag på att köpa dem :)

2009-07-07 @ 20:58:42
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0