Gissa sockerbitar ? + Gissa sommarpresent ?

Fin dag trots regn precis hela dagen idag med.
Kände at det va ett tag sen nu vi var ute i skolan, kom av mig lite men barnen har ju inte hört oss förrut och vet ju inte vad vi ska säga och fick med allt som "ska" sägas; bara ha en godisdag, borsta tänderna 2ggr/dag och inte småäta, dricka vatten när man är töstig ;)
  Vi har med oss en halv liter cola ( men gäller all läsk) och visar, en sån dricker man ju ur hur lätt som helst själv ;) Brukar fråga barnen om dom vet hur många socker bitar en sån "innehåller".  Vet ni hur många det är ? Låter bli att skriva svaret idag, så får ni gissa ;)

Sommar lunchen va hur god som helst =) Vi fick italiensk buffé. Mums! Och en liten bakelse till efterrätt. Jag kan verkligen rekommendera Hotell flora i Öregrund.

Jag fick även en present från jobbet. ( ja alla på jobbet ska få men jag fick idag för ska ju inte till jobbet förrän till midsommar).


Någon som kan gissa vad påsen innehåller ?


Kommentarer
Postat av: Amlon

Det ser ut att vara Apoliva-grejer. ;)



Vill inte ens veta hur många sockerbitar det är.. ;)



Ha en bra dag!

2009-06-05 @ 09:37:20
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0