midsommarafton =)

Har nu varit vaken drygt en timme med A =) , vi sitter och ser på barntv.

Ute skiner solen, skulle jag vilja skriva men men så är det inte tyvärr......Här småduggar det ...... men än så länge hoppas jag att det blir bättre, det kanske slutar dugga åtminstonne....Att det inte ska bli 20grader varmt och sol har jag redan förstått men inget regn är min förhoppning i dag =) Mina regn kläder är ju i Frankrike med dottern ;)

Bor nästan mittemot hembygdsgården där det är midsommar firande så vill gärna gå dit. Hoppas få A med mig i midsommardansen =)  Kasta pil, ta en lott och fika. Träffa bekanta och titta en sväng på loppisen som finns där. Så såg förra årets midsommar ut och hoppas att årets blir lika.

Ikväll är vi bortbjudna till en kompis. Det blir säkert kul =) Men som sagt lite mindre regn vore trevligt.



Prästkragar tillhör midsommar för mig =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas at ni får det trevligt

jag är lite nyfiken på var du bor

Det måste vara i närheten av Uppsala där jag bor

2009-06-19 @ 20:46:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0