lördag

Usch vilken dag!  Börja riktigt bra med fika hos svärmor =)  Nä nu "ljuger" jag körde först dottern till hennes "skjuts" hennes kör har haft "besök" av sjungpedagogen idag. Så hon har varit där hela dagen. Efter besöken hos svärföräldrarna så körde jag sonen till skutbanan där han skulle vara i dag men ingen visste hur länge. Jag passa på att åka till mamma och pappa idag igen. Trodde att det skulle ta ca 2 kanske 3 timmar. Men när det gått 4 hade jag verkligen ledsnat på att vänta som tur va ringde sonen då att det va dax att hämta honom.

Hade massor med göra hemma, men när jag kom hem och sambon bjudit  på mat så va klockan närmare 7 och jag bara orkade inte göra något ;)  Har även hunnit hämta dottern.

Igår blev det 7868steg och det känner jag mig ganska nöjd med. Då hade jag tagit en promenad på 45min med stavarna. Idag blir det betydligt sämre......
Har fått ett bra tips från Amlon  om en sida där man får hjälp med att räkna om olika "sporter" till steg.  Där får man även reda på att man behöver gå 15 000steg för att bli av med en pizza, medans det räcker med hälften (7500) för 1 dl cashewnötter. Usch det kanske blev lite för mycket inforamtion, för vem vill veta hur mycket man måste gå för en pizza.......

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har nu bestämt mig för vilket diadem jag ska ha. Det blir nr 1. Länge funderade jag diadem nr 2. Skönt att ha bestämt sig! Tack för din åsikt om vilket jag skulle välja.

2009-03-29 @ 07:35:26
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0