mera kort....

Vet inte för vilken gång i ordningen jag skrivet ett inlägg om fujidirekt  men nu har dom en kanon erbjudande igen som jag tycker ni ska utnyttja. Jag har gjort det åtminnstone tre gånger och det har gått bra....För 100 kort gratis kan man ju inte bara hoppa över, har man små barn (och stora med) så blir det många kort tagna. Och kan man sen framkalla dom gratis så säger åtminnstone inte jag nej tack!
Den har gången har man på sig till 090331, men varför spara till sista minuten och riskera glömma av det. Nä fram med bildmappen och börja välja ut dina 100 bilder.
Bara för att jag tar mest kort på A;s olika framsteg och bus så behöver ju inte alla ha såna kort. Varför inte på blommorna, husdjuren eller varför inte ta dagens klädval och ha som inspiration i garderoben.
Lyckas du inte få ihop 100 kort så kanske du kan få 23st. Man betalar bara för portot på 29kr. Skulle du vilja ha fler kort så kostar dom över 100st 75 öre/st (eller ha is i magen och hoppas på att det kommer ett erbjudande snart igen...)


 Den här killen tror jag det blir många kort på( även fast jag lyckades missa hakan på just detta kort)

Kommentarer
Postat av: ani

Cutie jag önskar dig en fortsatt underbar lördags kväll=)

2009-03-07 @ 20:37:30
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: sanna

Men vilken sötnos, han var väldigt lik min äldsta när han var liten =)



Åhh fast jag nog vill ha fler barn själv, så längtar jag till jag får bli farmor. Fats det vågar jag ju inte nämna till min snart 12åriga son. =)



Men bara det att få låna sina egna barn barns låter helt underbart....



Kram på dig

2009-03-08 @ 14:32:32
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0