091006

Ny dag men denna blir nog en repris av gårdagen ;)  Strax dax att ge sig iväg till jobbet som även idag består av att vara fluortant ;)  Men tror att A får vara kvar till Sambon slutar.....Känns mycket fel men då "slipper" jag vänta en timme på att han ska vakna så jag kan hämta honom. Och A får bara vara där en timme längre än om han åker med mig.

Boxen igår va jätte kul både Dottern och jag hade mer energi än förra gången. Vi "slogs" så vi blev riktigt svettiga =)  Känns skönt med lite egen tid och ändå få vara med Dottern. Göra lite "vuxengregor" ihop ;)


Så här ser det ut utanför för ytterdörr nu. Skönt att vi hann få bort alla pelargoner innan frosten kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0