091022

Härligare torsdagsmorgon va det länge sen vi hade här hemma =)  Sambon, jag och A har tagit en väl behövllig sovmorgon!  Vi sov till halv8 det vet jag inte när det hände sist.....och sen låg vi och myste alla tre i sängen innan vi gick upp. 

Nu är Sambon ute i grävaren och A sitter framför tv, men snart ska vi ut och titta på pappan. Tyvärr är det grått och tråkigt ute men vad gör det ;)  Får klä på oss ordentligt så vi kan vara ute en stund utan att bli blöta och frysa.

Känner mig fortfarande halv risig, så vet inte om det blir någon styrketräning och yoga i kväll eller om jag åker och lyssnar på dotter vars kör (+ en hel hög med andra körer) ska ha konsert för att få ihop pengar till idrottsparken i Norrskedika. Ja vi får se hur dagen utvecklaar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0