100430

Sista april och jag jobbar halv dag, skönt =)  Dom andra är visserligen lediga så det hade ju inte varit så dumt det heller ;)  Men jag börjar ju inte förrän halv nio så lite skönt har jag, fick till och med sovmorgon eftesom A inte vakande så tidigt som han brukar =)

Solen skiner och vi har över 10 grader här hemma, så det kan nog bli "festande" av i Uppsala för dom som har tänkt sig det. Stora sonen har planer på att fira sista april men inte i stan. Dottern tror jag bestämde sig för att vara hos en kompis. Vi andra hoppas jag kommer iväg och tittar på majbrasan nere i byn. Mycke mera firande änså blir det nog inte för oss.

Kommentarer
Postat av: jenny

Önskar dig o familjen en underbar valborg!Kram Jenny

2010-04-30 @ 13:48:18
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0