havsutsikt

Solen kom fram på förmiddagen och är faktiskt framme fortfarande, härligt!

Besöket på skolan gick bra, vi hade en liten rast i mellan så vi han gå ner och titta på vattnet. Åh, vad gärna jag skulle vilja på så jag skulle se havet varje dag. Storhandla en massa så nu hoppas jag det inte behövs handlas hem annat än frukt/grönt och bröd den narmaste tiden. Har stora planer på att börja baka vårat bröd själv men tyvärr så tar jag mig inte tid för det är ju mycket godare och så vet man vad man stoppar i.

Jag hade den stora turen och fick hämta A på dagis, så mysigt när han kommer springande med öppna armar när man kommer ♥  Sånt värmer i mammahjärtan.  Passa även på att ta med mig Dottern hem som sluta precis. Vi passa på att prata en massa på vägen hem. Händer mycket saker som hon tar åt sig i hennes liv som hon inte kan göra något åt, så tror hon tyckte det va skönt att få prata av sig lite.

Dottern beställde tacos så det har vi ätit nu på kvällen. Köpte smågodis och naturgodis så det hoppas jag det blir i kväll. Men ska försöka att inte äta för mycket. Har tyvärr fått plocka fram en par gamla jeans som jag hoppades aldrig skulle på igen :(

Sambon va glad när han kom hem =)  Han hade varit iväg och köpt nya däck och fälgar till "sin" bil. Och ja, jag får väl hålla med, det blev snyggt ;)  även fast jag inte ser sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0