en helt vanlig onsdag....

Full fart här det varit sen starten i morse. Försökte (börja redan igår) beställa 100 gratis kort på Fujidirekt, gick så där. Stora sonen har nu fixat det åt mig, såg att jag fått orderbekräftelen på mailen.
Sen åkte A och jag till dagis, där fanns en skjorta som jag letat efter hela sommaren kvar, trorts Sambons försäkran om att den va med hem. Däremot va bilkepsen borta som han hade i måndags :(

Snabbt iväg efter att jag pratat med dagisfröknarna om sommaren till syrran som Dottern lånat resväskan av innan hon åkte till England. Hoppas nu bara syrrans man kommer ihåg att tala om att det ligger ett par skor iväskan.... Sen till mamma med en annan kasse innan jag kunde åka til frissan och sätta mig ner i lugn och ro en halvtimme =)  Känner mig som ny nu ;)

Och nu är det eftermiddagspasset på jobbet som gäller. Första patienten kommer inte....

Kommentarer
Postat av: Nina

jajust det, 100 gratis bilder erbjudandet har ju jag tänkt ta åxå :) har inte framkallat bilder på flera ÅR nu.. usch, så man ligger efter!



kram

2010-08-18 @ 21:00:51
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0