storstadslördag =)

Här hemma är det full fart redan, trots att det är lördagmorgon. Min väckarklocka ringde redan kl7, hua. Fast ska vara ärlig så låg jag nog nästan till halv 8 ;)   Men då fick jag sällskap av A ner och nu har Dottern också kommit upp. Hon och jag ska ju till Stockholm i dag. Först blir det att "springa" runt i affärer ;)  Och sen blir det Globen i kväll med förhoppningsvis en massa skoj =)

Hoppas nu bara att jag läst rätt i buss/tågtiderna och att allt kommer att flyta på som tänkt. Ska ju ha syrrans tjejer med också. Vi möts på vägen, dom får tyvärr vänta en stund men hoppas det inte blir såå länge.





På scen

  • Caroline af Ugglas 
  • Lena Philipsson 
  • Louise Hoffsten
  • Magnus Carlsson
  • Martin Stenmarck
  • Nour El-Refai
  • Takida 
  • Timbuktu
  • Veronica Maggio
  • Konferencier: Henrik Schyffert

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att ni får en toppendag

Min dotter har också åkt till Stockholm för shopping idag

2010-08-28 @ 10:24:24
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0