onsdagsmorgon

Hänt så mycket roligheter dom senaste dagarna så här inte hunnit skriva något här. Sambon kom med en STOR överaskning på juldagen. Inget jag skriver om ännu men jag lovar det kommer ;)

Igår va A och jag och hälsa på en jobbarkompis till mig. Vi fick en massa gott att äta och så passa jag på att visa lite MaryKay =)
I kväll ska jag också iväg och visa lite men hoppas hinna vara ute i snön med A först =)  Sambon och Stora sonen tillbringar dagarna i garaget, dom håller på att fixa Sambons gamla bil som Stora sonen ska "ta över". Stora sonen ska ju börja jobba på måndag och behöver ha en bil då. Hoppas visserligen att han och Sambon ska kunna samåka. Sambon har semester fram till den 10jan så första veckan får Stora sonen åka själv men är inte hans bil färdig får han självklart låna någon av våra =)

Nu är det dax att göra frukost och väcka dom andra sjusovarna ;)


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Låter spännande

Kul att mitt tips passade

Ser fram emot ett nytt år

2010-12-29 @ 16:05:31
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Och här fick du mig nyfiken ;-P Kramis

2011-01-02 @ 18:38:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0