nyårsaftonsmorgon....

Hmm det är just va det är nyårsaftonsmorgon....och jag ska jobba några timmar......kan säga att det va "tungt" att gå upp när klockan ringde 5,45 (det är ju trots allt "helg") nu när jag har värit ledig sen den 16dec och fått sena vanor....

Gårdagen tillbringade vi med vänner i olika omgångar. Börja med fika hos svärföräldrarna, mums. Sen stanna jag och A ute en lång stund och åkte bob, eller han åkte och jag drog ;)  Vi har en liten backe som är precis lagom lång för att vi ska "orka" dra upp boben =)

Sen in en sväng och fixa lite. Jag hade ju lite jobb att göra med MaryKay då jag hade min första visning igår =)  Jättekul och det gick ganska skapligt tycker jag. Va hos släkt så jag fick en massa feedback efteråt och det tackar jag för, det är ju så man blir bättre =)  Har som det ser ut nu 2 visningar nästa vecka också, gäller att passa på när man är ledig ;)

På kvällskvisten va vi över till svägerskan på en fika ( igen... det blir att ta tag i "volangerna" nu snart.....vi prata lite viktväktare få se om jag får tummen ur och får lite motivation.....) A och deras T busade och hade skoj =)

Sambon har lite funderingar på dagen/kvällen i dag. Vi har bestämt att det får bli en barnnyårskväll med en massa pulkåkning och korvgrillning.Sen somna i soffan. Låter mysigt tycker jag =)  Dom stora barnen har så klart annat för sig, så mamma (=jag) är lite "orolig".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0