några dagar....

Hjälp redan onsdag.....Lördagen blev en långdag på jobbet och en massa spring i affärer innan hemfärd. Söndagen blev kortare på jobbet. Väl hemma bar det av på julskyltning, där såg vi en och annan tomte. Passa även på att titta in till brandstation där man fick titta in i ambulansen. A fick med sig en brandmanshjälm(plast) som han numera sover med ;)
I måndags missa jag att göra måndagslistan, men har massor som gör mig glad just nu, framför allt mina härliga ungar och underbara Sambo =)  Hann i allafall med årets sista zumba pass i måndags.
Gårdagen bara försvann......först en massa jobb sen hem och fixa. Planen va att jag skulle ha min första Mary Kay visning i dag men tyvärr så hade värdinnan blivit magsjuk :(   Synd hade hoppas på iväg en beställning innan jul men nu vet jag inte om jag får ihop en tillräckligt stor order. Känns annars väldigt spännande att ha börjat med Mary Kay =) Glad att jag vågade ta steget. Visst är det lite jobb men det är sånt som jag gillar. Har nu en massa information att läsa och lära in.

 A har fått en ny mössa. Letat i stan, åkt affärerna runt men tyvärr men så kom jag på att barnklädesaffären i samhället jag jobbar säljer Didriksson och jo visst där fanns den =)  Nu letar vi efter vantar, han har bara ett par som är något att ha när manär ute och leker. Tyvärr fanns den sorten som vi tänkt bara i små storlekar där vi handla mössan.

Kommentarer
Postat av: Steinarsigrun

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-23 @ 08:00:58
URL: http://steinarsigrun.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0