lördag

Vi hade en lugn fredagskväll med let´s dance på tv;n och en kompis i soffan =)  Men innan dess hade Sambon bjudit på falska langos igen ( vi åt det förra helgen också) Även dom stora barnen gillade dom. A fick sylt till sina våfflor =)

Idag är som sagt helgjobb som gäller. Blev lite orolig i går när dom varna för busväder, men vi ser ut att ha klarat oss bra, åtminstone än så länge. Fast kallt har vi, minus 14 grader just nu.

Vet inte riktigt vad dom andra tar sig för idag. Sambon va sugen på en sväng med skotern men vi får se hur vädret utvecklar sig ;)  Tvättmaskinen går redan för fullt så lite sånt plock för dom ta sig för ;)

Syster och systerdotter ska till Stan i dag få se om vi syns. Dottern hade ett besök i samma hus som jag jobbar, få se om jag är kvar när dom kommer =)

Kommentarer
Postat av: Amlon

Jag jobbar också i helgen. Har delad tur idag så jag är hemma och slöar lite nu. Snart ska jag och tonåringen på stan och äta lunch och shoppa lite (HON):) Mys! Trots att vädret inte är det bästa..



Hoppas du får en skön lördag! Kram!

2010-02-20 @ 11:15:42
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Falska langos - vad innebär det?! : ) Jag som gillar langos är tacksam för recept/tips!



Kram!

2010-02-20 @ 20:52:22
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0